yuri and sooyoung funny momments
♥Just Yuri Forever♥
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:yuri , sooyoung ,cf , , :: 14:55 :: نويسنده : ♥عاطفه♥


اینم پشت صحنه یه تبلیغ که یوری و سویانگ مسخره بازی درمیارنو میخندن...


خیلی قشنگه...


راستی خیلی از دوستان نمیتونستن نظر بدن مشکل بخاطر قالب بود که درست شد...

 

تا یادم نرفته بگم برای انلود از 4shared باید اکانت داشته باشید من بهمین

 

خاطر یه اکانت واسه

 

وب باز کردم


برای دانلود باید وارد login بشید

username :

 



بپر ادامه..........!

نظرات شما عزیزان:

mary
ساعت13:05---21 خرداد 1391
خیلی باحال بود مرسی اونی
من اپم بیا خوب


مهدیس
ساعت22:07---20 خرداد 1391
آپم

مهدیس
ساعت23:16---19 خرداد 1391
آپم

مهدیس
ساعت0:54---19 خرداد 1391
سلام عاطفه جون
مرسی که اومدی وبم عزیزم
ببخشید به همون دلیلی که گفتم سری پیش نتونستم نظر بدم
راستی قالب وبت خیلی ناز شده
منم توی snsd یوری رو از بقیه اعضا بیشتر دوس دارم
بازم ممنون که اومدی گلم
بای تا های


mandana
ساعت0:38---19 خرداد 1391
سلام میگم قالبت آمادس که تغییرش دادی ؟؟؟؟؟؟؟
راستی یه عکس از sungmin و yuri دارم خاستی بگو بزارم تو وبم نمیدونم داری یا نه بگو آپلودش کنم تو بزاری تو وبت .....
بیا تو وبم بهم بگو .......


رانوسا
ساعت13:56---18 خرداد 1391
من بعد از سویانگ ی.ریو دوست دارم.زدم دانلود بشه.راستی چنتا اپم.

رانوسا
ساعت13:51---18 خرداد 1391
من بعد از سویانگ ی.ریو دوست دارم.زدم دانلود بشه.راستی چنتا اپم.

بهار
ساعت12:49---18 خرداد 1391
مررسی عاطفه جون! قالبت رو عوض نکن! این قشنگه!
پاسخ:خواهش عزیزم...واقعا؟؟؟اتفاقا فک کردم چقد قالبم زشت شده :)


mandana
ساعت0:43---18 خرداد 1391
من نفهمیدم باید چی کار کنی بیا تو وبم بهم بگو مرسی
پاسخ: من ایونهیوکو دوس دارم اما بعداز سونگمین....اره اوناهم بهم میان اما سانی اصلا دختره ی بیریخت


mandana
ساعت0:41---18 خرداد 1391
قالبت خوشگل شده.
پاسخ:واقعا؟اتفاقا میخواستم عوضش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به به از اینورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش اومدید... فک نکنم لازم به توضیح باشه این وب از یوری جونم♥ فقط و فقط ازیوری و بقیه اعضا snsd♥ راستی نظر نشه فراموش بده به حرف من گوش^.^
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥Just Yuri Forever♥ و آدرس yuri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 78643
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1